KENNISBANK
Wat is een virtuele showroom?
Om klanten online al een goed idee te geven bij een bedrijf, is het mogelijk een virtuele tour van een showroom te maken. Door middel van 360 graden fotografie en video wordt een virtuele showroom gemaakt, die klanten online kunnen bezoeken. Klanten kunnen zo rondkijken alsof ze echt aanwezig zijn. Het kan afnemers en consumenten vooraf een goede indruk geven van het bedrijf en vertrouwen opwekken. En het maakt de daadwerkelijke fysieke bezoeken daarna gerichter en efficienter.
Onderstaand geven we een aantal voorbeelden. Heb je interesse in onze diensten? Neem dan eens geheel vrijblijvend contact met ons op of kom een keertje digitaal op de koffie!, bel ons op 0165 820 227 of stuur ons een e-mail
Voorbeeld Leolux
Voor Leolux maakten wij een ‘custom branded’ virtuele tour van hun Design Center in Brussel. Met een 360 graden video als startbeeld worden zowel de Nederlandstalige als de Franstalige bezoekers in hun eigen taal welkom geheten.
Alle beelden hebben exacte kleurenweergave en zijn afgestemd op de sfeer die met verlichting gecreëerd is.
Voorbeeld TD-Roosendaal
In deze virtuele showroom kunnen bezoekers een indruk krijgen van de kozijnen, rolluiken en zonwering die aangeboden worden. Via een aantal 360 graden video’s kunnen ze ook de producten in werking zien.
Voorbeeld TMG
De internationale klantenkring van dit bedrijf kan via de virtuele tour echt in de toonzaal rondkijken en een indruk krijgen van de merken en producten die het bedrijf voert. Een aantal producten wordt gedemonstreerd in een 360 graden video.
De tour wordt ook op beurzen gebruikt op een grote touchscreen. De account manager kan met zijn klant zo op afstand ‘rondlopen’ in de onderneming.
Wil je eens met ons van gedachten wisselen over de mogelijkheden? Kom dan geheel vrijblijvend digitaal bij ons op de koffie om kennis te maken!